čtvrtek 8. července 2010

Cesta do Malajsie & prvni dojmy

Na ceste do Frankfurtu vedle me sedel profesor z CZU puvodem z Bolivie, takze mi let ubehl zajimavou konverzaci. Po priletu do Frankfurtu jsem mela necelou hodinu na prestup. No, jeste ze to maji v Nemecku vsechno tak prehledne, uspesne jsem vystopovala gate pro odlet do KL s Malaysian Airlines, ackoliv se nachazel na druhe strane letiste. Mela jsem stesti, misto opravdu bylo, a tak uz ted cekam na svuj boarding call s palubnim listkem v ruce:) Ale ted uz hura do Kuala Lumpur! 10 240 km

V KL jsme pristali bez problemu,a hned na letisti prvni cultural shock. Po otevreni kabinky na WC jsem si pomyslela hm, oni tu maji na zachodech i sprchy :D ale sprchovy kout to nakonec nebyl :D Pasova kontrola bez potizi, jen kufrik mi nedorazil,tak snad zitra,narozdil ode me to ve Frankfurtu nestihl;) Na letisti jsem si poridila mistni SIMku a zamirila modernim express vlakem do stanice KL Sentral. Tady me vyzvedla clenka AIESEC kt me doprovodila az do sirotcince. Metro tu nemaji,nebo aspon ne tak jak ho zname doma, tady je nadzemni,coz mi umoznilo rozhlizet se kolem zatim co jsme projizdeli KL. Pak sme jeli i taxikem a ja mela kazdou chvili reflex ze se nabourame,jezdi tu totiz vlevo ;) V prubehu dne jsem se postupne seznamila se vsemi obyvateli sirotcince,deti tu totiz chodi do skoly na dve skupiny,jedna rano a druha odpolko,aby se vsechny do skoly vesly. Home mothers i vsichni v domove jsou moc mili,takova VELKA rodinka,jen me ceka tezky ukol - zapamatovat si vsech 20 jmen ;) Jinak je to tu nad me ocekavani,mam tu net a deti jsou naucene si po sobe uklizet (sem by potreboval bracha) takze je tu cisto,a to opravdu cisto cisto, vic nez na koleji :D Jsou tu se mnou jeste 2 stazistky z Kazachstanu,pomalu mi vysvetluji co a jak:) Jinak neustale pozoruju deti a vstrebavam nove prostredi ;) Nejmladsi je 8 let a nejstarsi 18. Uz jsem dnes i zkousela ucit,respektive delat domaci ukol s jednou princeznou,pocitali sme matiku ;p Dneska jsme meli ryzi s kari,zatim mi tu docela chutna a hlavne me nikdo do jidla nenuti;)
(23:55) hura uz privezli kufr!:)
Takze se mam fajn. Pozitri uz vyrazim na vylet s dalsi trainees :) ale ted uz spat, uvazuju o ranim behani kdyz uz mam tenisky :) Dobrou noc z KL :)

2 komentáře:

  1. Cau Misko, jsme radi, ze si dobre doletela a ze se ti tam libi. My uz mame zapakovano a zitra letime taky, tak ti zavidime, ze mas cestu uz za sebou :) Pis vsechny novinky, at jsme plne informovani! Miska a Martin

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Miška, sledujeme pravidelne tvoj blog, tak píš veľa, dedo a baka z Imeľa

    OdpovědětVymazat