středa 11. srpna 2010

Neni vsechno jen ruzove...

Zatimco se moje dny stravene v Malajsii prehoupli do 5.tydne, ja si prozivala nekolikadenni krizi. Decka jsou tenhle tyden fakt protivny, nevim jestli jim to teplo tady uz leze na mozek nebo co je spatne... nedelam nic jinehi nez ze neustale nekoho napominam a nutim do uceni coz me moc nebavi ;(....k tomu histericky zachvat 8 lete Swee Yee a mela jsem sto chuti sbalit si kufry a vypadnou odsud zpatky domu...Je to obcas vyzva, zachovat si i v tehle chvilich chladnou hlavu, pozitivni mysleni a neztratit nervy. Moje mira sebeovladani se tu tudiz neustale zvysuje, protoze jsem nejakym zazrakem jeste nekomu nezakroutila krkem ;) Jsou to dablici, ktery se tvari jako andilkove...docela mi dava zabrat nestale nekomu vysvetlovat, ze jsem tu proto abych jim pomohla se zlepsovat a ne je buzerovala. No snad se mi tahle zkouska ohnem jednou bude hodit...

Uprimne, zachranuje me vzdy vidina bliziciho se vikendu, dalsiho cestovani, a par chvili, ktere si ukradnu jen pro sebe. Soukromi tu totiz behem tydne nemam absolutne zadne, snad jen par hodin klidu mezi tim co vsichni zalehnou do postele a tim nez i me dostihne unava (coz vetsinou netrva dlouho ;)

Naladu mi tento tyden pozvedli aspon moje oblibene trhy, kde jsem si koupila vynikajici mango a papaju :) . Zitra se jdeme s Midori, Alexem a Phoebe, poprve podivat na AIESEC meeting a v patek v noci vyrazim uz zase na cesty....do Singapuru :) . 

Zatnout zuby a neztracet nervy! Uz me moc dlouho mucit nebudou ;)
V pondeli jedu s tetou Nalini na 3 dny do Penangu, pristi v patek na 3 dny do Taipingu, Odtud mozna jeste na ostrov Pangkor  a pak uz budu zkouset ulovit nejake letadlo domu. 
Moc se na vas vsechny uz tesim!

3 komentáře:

  1. Ahojík
    neboj:)koukám,že máš ještě pár výletů,tak si je užij a už budeš za chvíli doma :)Pak se koukej ozvat,at se můžeme sejít a všechno probrat. To už bude koukám pomalu září,než se dostaneš domů co?:(( Zatím Mišáčku pevný nervy.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Miška, už to máš za pár:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Miška nezaudni, keď budeš letieť domov tak sa nevykláňaj z okna a počas letu nevystupuj, počkaj kým bude lietadlo na letisku

    OdpovědětVymazat