pondělí 21. března 2011

Příjezd do Indie

Po všemožných komplikacích, které oddalovali můj odlet do Bangalore jsem konečně na místě. Včerejší lety proběhly až nečekaně v pohodě, a tak jsem je s umyslem vyležet se z nemoci (nebo se z ní vyletět?) prospala většinu letu. Na letišti mě už čekali Varun a Kejshau, a ačkoliv jsem je v životě neviděla, oni mě snadno poznali podle toho, že jsem vlekla kytaru. Odvezli mě až do bytu k dalším 6-7 stažistům. Na schodech nás přivítala obří krysa. Je otázkou kdo se bál víc :D Ale na bytě s námi nebydlí, asi byla jen náhodný kolemjdoucí. Jinak je to docela pohodový a čistý byt. Fakt :) Byli asi 4 ráno místního času (posun +4,5), když jsem zalehla do postele, kde jsem nemohla usnout kvůli hučícímu větráku...normálka...člověk si zvykne ;)
Pozdrav z Indie,

Miška

1 komentář:

  1. Tak to je fajn, že jsi už v pořádku na místě. Tak to tam všechno zvádni ;)Péťa M.

    OdpovědětVymazat