neděle 3. dubna 2011

Mysore trip


Jelikož mi moje cestovatelské nadšení nedalo spát rozhodla jsem se strávit včerejší den prohlídkou města Mysore. Můj první výlet na vlastní pěst. Z Bangalore je to do Mysore asi 3 hodiny. Daniel mě ráno odvezl na autobus a v 10 už jsem byla na místě. Když jsem vystupovala z autobusu, měla jsem ze sebe radost že se cítim v pohodě, měla jsem totiž obavy že když pojedu sama bude to stresující. Potom co se mě ale jeden rikša řidič snažil zavést do pochybných byla moje pohoda rázem pryč. Alespoň teď ale rozpoznám další z triků, kterým tu my "bílí" musíme čelit. Nakonec se mi přeci jen podařilo uklidnit se a užít si celý výlet, a nebrát ohled na to, že mě neustále něldo oslovoval a snažil se mi něco prodat. Navštívíla jsem místní trh, kvůli kterému sem spousta turistů jezdí, usmlouvala pár suvenýrů, prošla si Maharadžův palác a udělala si výlet na Chamund hill.

Žádné komentáře:

Okomentovat